Jesabell Barte Prim

21.02.2010 07:48

Včera nás na cvičišti navštívila další fenka s úžasnou povahou Jesabell Barte Prim, která si vybírá ženicha:-)  Jen jsem vystoupila z auta hrnula se ke mne s vrtichvostem bez sebemenšího zaváhání ihned při prvním kontaktu a připomněla mi našeho vysmátého Brenníčka, který se po vypuštění z vozíku také patřičně usmíval na všechny strany a tak jsme strávili pohodový čas a jsme moc rádi, že jsme poznali další užásnou fenku. Brenník předvedl malinko ze své závislosti na balónku a rodosti ze cvičení, bohužel stále v takovém terénu se toho moc neudělá...neb chodím jak tučňák a neustále mi podklouzávají nohy. Samozřejmě se nezapomněla převést ani Hessa a jaké bylo moje milé překvapení, že Jesabell snesla i bez problémů jí a tak se holky spolu chvilku také proběhly, Hessa pořádně poskákala paníčka Jesabell:-X, Breník na rozloučení obejmul její paničku a něco ji povídal a ...;-)