ZKOUŠKY MEZINÁRODNÍ

30.05.2009 15:58

Dneska se vstávat vyplatilo:-) Jelikož jsem se minulý týden rozhodla, že s Brennem na zkoušky nastoupím, ikdyž naše tréninky v uplynulé době s Brenníkem moc časté nebyli, tudíž jsem nastupovala hop a nebo trop, na stopě 3 týdny nebyl, vysílačku jsem začala učit minulý týden, a na figuranta, jsem si to taky zkusili po dlouhé době. No shrnuto body nic moc, ale zkoušku máme a ouška taky odřená nezůstala:-), ikdyž předváděl opravdové rošťárny:-)

Brennus Nova Merigo dnes složil zkoušku IPO 1.

A teď to nejlepší nakonec:-)

Harro Starý Skaut se Zdeňkem dnes nastoupil na zkoušku IPO3 a nejenže ji na poprvé složil, ale také hned splnil bodový limit na VS pro rok 2010!!!Hurááááááá!!! 3x

Je to pro nás veliký úspěch, vzhledem k tomu, že loučka na které převážně cvičíme (jaro-podzim) nemá ani překážky a místo maket kupky sena,  koušeme na figuranta 2.třídy výborného kamaráda Honzika Kuncla a nebo Zdeněk sám na sebe, a já jen držím druhý konec šňůry:-), zahřeje to všechno ještě víc:-) A to, že jsme se dostali tak daleko zaslouží speciální poděkování : Honzikovi, že vždy udělá přesně to co chceme a je to fajn chlap:-) Zdeničce Machové - za loučku, kde nám dala azyl a stálou podporu v dobrém i zlém, a in memory i Helče Kotlíkové, která za námi vždy stála, vždy nám fandila...Všem těmto lidičkám opravdové díky!!!